пятница, 14 октября 2016 г.

Тріснуте шоколадне печиво:)



Друзі, сьогодні багато приводів для святкування. Усіх вітаю з Покровою Пресвятої Богородиці! А наших захисників з Днем захисника України та Днем Українського козацтва!
В нашій родині є ще додаткове свято - день народження хрещеного Сашуні та його донечки. Усіх щиро вітаємо! Бажаємо здоров`я, миру, нехай кожен буде коханим та бажаним на цьому світі!
Заким мої хлопці спали, спекла для них незвичне печиво. Воно має дивний вигляд, дуже шоколадне і солодке, на смак я б віднесла його швидше до цукерок, аніж до печива. Рецепту якого завдячую Юліанні Толкачовій, яка поділилася ним зі мною, а я тепер з вами:).

Нам знадобиться:
  • 150 г борошна
  • 60 г какао
  • 200 г цукрової пудри
  • дрібка солі
  • 1 ч.л. розпушувача (1/2 ч.л. гашеної соди)
  • 60 г вершкового масла 
  • 2 яйця
Приготування:
  1. Борошно, какао та пудру просіяти.
  2. Додати до них розпушувач (соду) та сіль, перемішати.
  3. Порізати на шматочки вершкове масло.
  4. Взбити 2 яйця.
  5. З`єднати усе, замісити тісто.
  6. Поставити на холод тісто хоча б на годинку (я ставила на ніч).
  7. Деко застелити пергаментом (у мене був силіконовий килимок), розмістити на ньому невеличкі кульки тіста, обкатані у цукровій пудрі.

    8. Випікати 12 хвилин за температури 190 градусів.
А ось і відео, яке надихнуло:

 Ми з синочком сьогодні майстрували смішну рибу, яку Сашуня назвав Монстертрак:) Пограли з нею під час ласування печивом. Виявилося Монстертраку також до вподоби солоденьке:)))


 Хто захоче собі таку рибку з діточками зробити, загляньте сюди, тут повно ідей для творчості:
http://krokotak.com/2016/07/moving-fish/


Комментариев нет: