четверг, 28 мая 2020 г.

Медівник нашвидкуруч

Цей рецепт з однієї з улюблених мною книг відомої галицької кулінарки Дарії Цвєк "Солодке печиво". Як і усі, що до цього робила, досить вдалий. Правда, я адаптувала його під наші смаки та наявні продукти. Так, в оригіналі передбачалася сметана, я її замінила на домашній йогурт. Цукру треба було аж 250 г, мені здалося, що це буде надто солодко, адже є ще мед, тому зменшила його кількість. Ще не знаю чи дійсно авторкою так було зазначено чи "Видавництво Старого Лева" щось не так зрозуміло: 1 ч.л. гвоздики (!), я не ризикнула стільки додати на 300 г борошна, також зменшила кількість спеції. Все чудово вийшло, мої хлопці вже замовили спекти медівник ще. Отже, ділюся експериментом.

Нам знадобиться:
  • 150 г меду
  • 200 г йогурту (сметани, кефіру)
  • 300 г борошна
  • 150 г цукру
  • 2 яйця
  • 2 ст.л.олії
  • 1 ч.л. соди
  • 1 ч.л. меленої кориці
  • дрібка меленої гвоздики
  • декілька штук волоських горіхів
Приготування:
  1. Цукор, яйця, мед, йогурт розтерти до утворення піни.
  2. Далі вимішати з олією, корицею і гвоздикою.
  3. Поступово всипати просіяне борошно з содою і розтирати суміш до густоти сметани.
  4. Вилити у змащену маслом і притрушену борошном форму, посипати грубо посіченими горіхами.
  5. Пекти спочатку в теплій (150 градусів), а як тісто підійде - гарячій (190-200 градусів) духовці.
  6. Виймати з форми холодним.
Такий медівник дуже смакує з молочком.



Комментариев нет: